Veligare än veligast

Velar som sagt fram och tillbaka om jag ska ta tjuren vid hornen och hoppa på ren kur igen.
Vill ju tappa 10 kg till lite snabbt helst. Ska på kick off med jobbet 13-14/2 och det vore ju så kul att ha slimmat ner sig lite innan dess...

Bra saker med ren kur just nu:

- Första hjälpen utbildning mån-tis kväll = hinner inte sitta och vara hungrig
- Ska klippa mig på torsdag = belöningslyx då jag fixat de värsta dagarna

Mindre bra:
- Kanske inte fixar att träna...men det får jag väl känna sen. Kan ju alltid ta det lite lugnare och promenera lite mer istället. Det är ju "bara" tre veckor i såna fall...





Kommentarer
Postat av: Bettan

Som du säger är det ju bara att bita ihop i några veckor och sedan gå på jämvikt. Tre veckor är ju en fis i rymden. ;-)

Måste ju bli dyrt att gå på kombinerat, påsarna är väl rätt dyra och om det ändå inte ger resultat på vågen - vad är vitsen?

Alternativt skippa påsarna och fokusera på träning för hela slanten men då kommer du nog inte ner i vikt lika fort...

2010-01-24 @ 18:05:06
URL: http://wigenstam.spaces.live.com
Postat av: Veronica

Nej precis. Känns som om jag kastar pengarna i sjön lite...

2010-01-24 @ 18:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0