Skittdag

Blä, dag 5 och jag har syndat.....

Stekte american pancakes till barnen till lunch, hade inte ätit min lunch shake och lät en bit åka in i munnen...
Det blev startskottet för lite svull. Tre små pannkakor, en macka med ost, två små kakor, tre mörka chokladbitar
och till slut lite hemgjord pizzasallad för att ha ätit nåt som liknade hälsokost i alla fall....suck!
Å detta hände på ca 10 minuter. Man är ju inte klok nånstans...

Nåja, det är bara att bryta ihop och komma igen...

Var så sugen på att äta middag senare också, men tog mig i kragen och drack min shake. Herregud, jag vill ju faktiskt fixa detta. Och att det dessutom bara är ett par veckor jag ska köra och inte 12 som innan jul borde ju sporra lite...

Nä ska skutta runt och läsa lite hos andra som kör så jag får lite inspiration.

Sparkar i baken mottages tacksamt!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Sparkar så hårt jag kan

Så där! Nu är du på banan igen. :-)

Som du redan skrev, det är ju bara några ynka veckor du ska köra, sedan får du äta och träna igen och då vet du ju att du kommer hålla vikten. Visst vill du att kollegerna ska tappa hakan på kick-offen över hur grymt snygg du är?



Styrkekram

2010-01-30 @ 09:59:15
URL: http://wigenstam.blogg.se/
Postat av: Emelie

Skämmes på dä!

Kom igen, du klarar det! Det har du ju visat förr. Nu är helgen snart över så nu är det bara att ta nya tag. Kanske får du hitta på små projekt för att sätta tanken på annat. Typ måla om en pall, sortera kort eller nåt liknande... Hej heja, du kan!!!!

2010-01-31 @ 11:42:21
URL: http://sebbeludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0