Nystart 7/1

Imorgon gäller det. Då kör jag igång igen. Ska försöka köra på ren kur ett par veckor för att snabbt svida
av dessa kilon jag dragit på mig över jul.
Har inte gått så bra som jag tänkte att det skulle göra.
Byxorna är trängre igen och jag känner mig tjockare än någonsin nästan.Har ätit vansinniga mängder godis framförallt.

Men nu är det nytt år, nya möjligheter och utmaningar.
Guldkort på träningsanläggningen dessutom så nu måste jag komma igång att röra på dököttet lite också.

Konsulenten tyckte jag skulle trappa ner med 2+2 (två måltider + två påsar per dag) men jag tror att jag
river igång imorgon med ren kur istället. Jag vill ju att det ska gå snabbt! Har ju inget tålamod...men om jag känner att jag inte pallar att träna får jag ju
göra någon annan variant.

Ikväll blir det en "sista" måltid, kycklingspett, ris och satay sås. Lite popcorn blir det nog också ikväll
i soffan. Var på fest igår så idag är jag inte världens kaxigaste. Tror att det är fler här på gatan som
känner att dom lever idag ;-) Men det var det värt-kul var det i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hoppas din första dag på ren kur går bra. :) Jag är inne på min sjätte dag på ren kur. Byxorna känns trånga och jag har också gynnat "karamellkungen" :). Pepp till dig i massor och tack för att du bloggar o hjälper mig. (har tyvärr ingen egen blogg men hoppas att nån kommentar kan hjälpa dig! ) /Ella

2010-01-07 @ 08:22:03
Postat av: Veronica

Hej

Alltid skönt med lite pepp från någon som går igenom detta själv också...

2010-01-07 @ 10:26:18
Postat av: Sofia

Hittade din blogg av en ren slump, kör själv ren kur cambridge sen 17 novemer. Jag har ätit julafton nyårsafton och trettondasafton men är nu tillbaks på ren kur tills jag når mitt mål 68 kilo, jag började på 97 och väger nu 77. De är otroligt kul att följa å läsa din blogg.

Ha de

2010-01-07 @ 11:57:58
Postat av: Bettan

Fortsätter att heja på dig! Måste vara grymt tungt att dra igång igen efter allt det goda under helgerna men vi vet ju att du är grym när du väl bestämt dig så jag tror du fixar det.



"Jag kan, jag vill, jag ska!"

2010-01-07 @ 13:37:01
URL: http://wigenstam.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0