3:e dagen

Tredje dagen då.... Går faktiskt riktigt bra. Känns skönt att veta att det "bara" är tre veckor den här svängen.
Jag ska klara det!

Imorgon går jag in i ketos om allt går som det ska. Har köpt stickor så jag kan kolla hur jag ligger. Tänker att man kanske blir mer peppad och inte vill slarva då.

Det är ju så grymt smidigt med dessa soppor. Det här är helt klart det bästa jag har testat. (jag är inte sponsrad..hehe)

Träningen ska jag ta det lite lugnt med. Ska ställa mig på orbitreken en stund ikväll tänkte jag..Promenerade till ÖF igår och det är ganska tungt med syskonvagnen med 25 kilo barn i...

Nej nu kör vi så det ryker :-)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hade ju tänkt fråga dig hur du bestämt dig att göra, men nu vet jag....kör hårt och tre veckor är ju inget i det stora hela (även om det kanske inte känns så...)!

2010-01-28 @ 09:00:13
URL: http://ollemarta.blogg.se/
Postat av: Weronica

Hittade hit så säger hej och önskar dig lycka till på vägen=)

2010-01-29 @ 18:24:07
URL: http://wroncan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0