1 åring

Idag har vi firat lilla I som fyllde 1 år. Det blev lite tårta och kakor som vi bakat idag. I tryckte i sig hela biten och var knappt kladdig runt munnen...Det var visst väldans gott så inget fick gå till spillo.

Ikväll har jag varit på funktionell träning. Ajajaj vad det känns i mina lår!!
Men det är bra. Det kanske blir lite muskler till slut.
Skönt att få röra sig. Men får tänka på att inte börja unna sig alltför mycket nu så att det inte blir nån effekt. Är småsugen på ren kur, men inte nog sugen för att börja...

Imorgon är vi bortbjudna på middag så då tror jag att det blir CK till frukost & lunch. Blir nog med godsaker under helgen. C är borta på lördag kväll så då har jag en date med en skål flaming hot och Robinson :-)

Full fart mot helgen!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tänk att vi alla gillar tårta, stora som små ;-) Härligt med träningsvärk! Jag var besviken igår, för afron va inte lika jobbig som förra veckan, men nog känns det idag alltid - så nog tog det iaf. Är avis på din dejt på lördag ;-)

2010-01-22 @ 09:01:54
URL: http://sebbeludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0