Mat & motion

Pallar inte ren kur igen...tyvärr. Nu vill jag hellre försöka besegra mina demoner med mat och motion.
Ska ge det ett försök fram till 12 april. Då har jag bokat in mig igen hos min konsulent. Har det inte hänt något så kör jag kanske ren kur då inför sommaren och beach 2010. Vill inte ligga i vassen och trycka ;-)
Men jag hoppas att jag ska ha gått ner några kilon genom att äta bättre och röra mig mer.

Känner nånstans att jag är supernöjd med mina 20 tappade kilon och jag orkar inte med ren kur just nu.
Jag har ju mitt träningskort som jag vill utnyttja och känner mig sugen på att träna än att späka mig på ren kur.
Hade tappat 2,5 kilo sen sist i alla fall. Så det känns bra. 83,2 vägde jag imorse hos Carola. Nästa mål är att hamna under 80!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte illa pinkat! Å nu blir det muskel =)

2010-02-08 @ 19:23:18
URL: http://sebbeludde.blogg.se/
Postat av: Cissi

Bra jobbat med viktnedgången! Jag tycker att du tagit ett mycket klokt beslut!!

2010-02-09 @ 11:22:51
URL: http://ollemarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0