Magsjuk

Urk. jag har magsjuka. Har haft jätteont i magen sen i fredags och varit lite halvrisig i magen.
Men åkte iväg till Piteå med jobbet i alla fall. Gick bra under hela lördagen. men troligtvis så slog jag ut hela
systemet med all alkohol för nu är jag verkligen helrisig.

Inatt fick jag gå upp och då kom det från båda hållen samtidigt. Mysigt värre :-(
Så just nu dricker jag proviva och vätskeersättning. Får väl hoppas att man tappar nåt hekto i farten i alla fall. Måste ju se det positivt, haha..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för den ingående rapporten :) (tur att man är van med ungefär sådana ämnen lite nu och då)

Krya på dig och hoppas att du blir bra snart, usch det är verkligen inge kul med skitmagsjuka! Hoppas att resten av familjen klarar sig...

2010-02-15 @ 20:47:33
URL: http://ollemarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0