En vecka gjord

Puh, då var en vecka gjord. Idag har det gått riktigt bra. Mycket tack vare att eftermiddagen spenderades i
goda vänners lag ;-)
Lättare att inte blir frestad att fuska då man är borta, helt klart.

Ikväll ska jag inte inmundiga något annat än vatten, vatten och kanske lite kolsyrat vatten för att festa till det lite..

Cappucino till frukost, jordgubb till lunch och kakao mint till middag. Så ser upplägget ut nästan varje dag.
Konstigt nog tycker jag fortfarande att dom är riktigt goda!

Nästa måndag ska jag till min konsulent och väga mig. Ska bli spännande att se vad som hänt då. Jag väger mig ju såklart nästan varje dag hemma. Eller ska jag vara helt ärlig har det blivit både morgon och kväll de sista dagarna så jag ser ju att det går åt rätt håll i alla fall.

Tror ni att man någonsin blir nöjd med sin kropp? Jag satt och tittade på gamla kort sen jag var runt 20 och smal i mina ögon idag. Men då tyckte jag ändå att jag var lite tjock. Man kanske bara borde slappna av och vara nöjd med sin kropp. Sen alltså...när jag nått målet.

Tjing pling, nu ska barnen isäng! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt att du är på banan igen!

2010-02-02 @ 11:50:54
URL: http://sebbeludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0