Biokväll

Ikväll var vi på bio och såg Avatar i 3D. Hur häftigt som helst faktiskt. Inte alls som då jag var liten och
såg TV-piraterna..haha

2h 40 minuter lång film utan att mumsa på snacks...Drack mitt kolsyrade vatten. Men filmen var så fängslande, eller snarare alla effekter osv att jag inte ens hann reflektera över det.

Idag har det gått ganska så bra. Men jag kan inte hålla mig helt ren. Det går bara inte. Så irriterande.
Visst, jag går ner i vikt änså, men det optimala är ju att vara i ketos för att få mest valuta för pengarna och slippa suget.

Imorgon ska jag verkligen försöka hålla mig helt ren. Jag lovar! Fy man låter som en alkoholist alltså...


Kommentarer
Postat av: Bettan

Hoppas att du lyckades hålla dig "ren" idag. :-)

Blir lite sugen på att se Avatar nu efter så många positiva recensioner.

2010-02-03 @ 20:53:23
URL: http://wigenstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0