Pissig dag

Ja, då har jag slarvat igen... F** vad irriterande. Började med en macka som jag suktat efter hela dagen.
Och då slank det ner tre ballerinakex av bara farten. Sen vid middagen var jag så sjukt hungrig att jag tvärt bestämde mig för att börja äta middag med familjen och soppor resten hädanefter...

Åkte och tränade funktionell träning för att döva samvetet lite.

Kombinerad kur funkar ju också men det går inte lika snabbt och jag är rädd att jag ska fuska... men å andra sidan så måste jag ju lära mig äta rätt och röra mig mer för att det här ska hålla sen också..

Blä vad besviken jag blir på mig själv att jag inte pallade mer än 9 dagar denna gång. Kändes ju så bra i början. Hade ju tänkt hålla i till nästa torsdag. Äsch.. får sova på saken och se hur det känns imorgon


Kommentarer
Postat av: Kitty

Halloj!

Hur är det med dig och hur går det?

Hoppas allt är bra.

Kram!

2010-05-25 @ 19:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0