Dag 3

Dag tre gjord. En liten mackbit slank in i munnen av farten då jag gjorde mellis till barnen i em.
Att det ska va så svårt...

Men jag känner mig peppad fortfarande och ska inte tappa stinget redan nu. Åt en bar ikväll efter att jag varit på affärn. Kändes bra. Gott med en kopp kaffe till..
Köpte svensk oxfile för 99:- /kg. Bra pris.!! Så det blir en blodig köttbit att se fram emot :-)

Ikväll har vi tapetserat lite och det har gått ganska bra. Får väl se imorgon i dagsljus hur det ser ut på riktigt.
Men ingen skilsmässa verkar det bli, samarbetet gick bra!

NU ska jag slurka i mig sista vattnet och hoppa ner i snarklådan.

Go kväll gott folk..ni två, tre som läser..haha

Kommentarer
Postat av: Emelie

Å, va kul att du börjat skriva igen =) Nog för att jag får reda på allt ändå, så är det skoj att läsa. Håller alla mina 2 tummar som vanligt!

2010-04-09 @ 22:28:26
URL: http://sebbeludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0