Dag 1 avklarad

Första dagen gjord. Gick jättebra. Åt Cappucino till frukost, jordgubb till lunch och kakao mint till middag.
Det har blivit mina favoriter och de smakar fortfarande bra. Otroligt.

Kan ha blivit en aning för lite vatten igår. Var på badhuset med familjen och då tappar man ju ännu mer vätska och jag somnade i soffan igår kväll så jag hann inte få i mig allt tror jag. Får försöka vara duktigare idag.

Känner mig redan fräschare och det är så skönt att ha bestämt sig! Mitt mål är att fixa första veckan utan fusk.
Inga skinkskivor, ostbitar, slicka av barnens skedar osv.

Idag ska vi tillbringa em hos en kompis och hennes barn. Blir bra , då hinner man inte fundera så mycket på mat..


Kommentarer
Postat av: Bettan

Vad bra! Skönt att få en bra början, hoppas det fortsätter så.

2010-04-07 @ 10:50:27
URL: http://wigenstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0