6 dagar

 Då var 6 dagar avklarade. Igår blev det några tuggor av lillans mat. Men idag har jag skött mig.
Känns ganska bra än så länge. Trist är det ju, men den här gången blir det ju inte lika länge jag ska köra så jag måste försöka härda ut...

Ska till Carola imorgon och väga mig. Får se vad som har hänt under den här veckan.
Hoppas jag fått bort några av dom kilon jag slarvat på mig under uppehållet.

Har hållt mig sysselsatt på kvällarna med tapetsering i köket. Kan inte fatta att det nya köket kommer imorgon. Ska bli så underbart att få det installerat och klart. Men det dröjer nog nån vecka till innan det är funktionsdugligt..

Nä nu ska jag gå och krypa ner i sängen.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0