Härliga tider

Gud så härligt att få äta lite igen. Har ätit middag i helgen samt lite efterrätt osv. Håller koll på vågen och vill inte hmna över 80 har jag bestämt. Ska försöka promenera och har även bokat in mig på gympan de två kommande torsdagarna. Gratis är gott heter det ju :-)


Äter fortfarande tre påsar CK per dag även om jag nån dag glömt den tredje påsen som jag egentligen ska äta som kvällsfika. Men det känns bra. har även unnat mig en frukt per dag. Mums!
December utan svenska äpplen och mumsiga clementiner går ju inte..

Vart är snön förresten. Visst vill vi ha lite vitt på marken så julstämningen infinner sig lite mer...



Kommentarer
Postat av: Bettan

Härligt med lite mat i magen! Tror du kommer att klara av december galant om du fortsätter motionera lite. Du får gärna hänga med på muskel någon söndagkväll... :-)

2009-12-01 @ 16:33:23
URL: http://wigenstam.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0