Dag 3 av Cambridgekuren

Nu är dag 3 avklarad och jag mår fortfarande bra. Inte hungrig & inte sugen. Känns bra. Trodde jag kulle ha mer sockersug faktiskt..
Dock pirrar det lite i benen ungefär som när man har sockerdricka i dom...ja ni vet vad jag menar.
Å så känner jag mig lite torr i munnen. Men jag har bäljt i mig vatten idag så jag borde ligga bra till.

Har idag smakat choklad, vanilj och grönsakssmak. Choklad var helt ok. Vaniljen gillade jag. Men grönsakssoppan var sisådär. Men med lite kryddor kan man nog piffa till den. Kryddor är tillåtna så det går ju att experimentera lite.

Nä nu ska jag hoppa i snarklådan, natti,natti.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Go girl!!!

2009-08-27 @ 16:15:40
URL: http://sebbeludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0